ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ


Επαγγελματική εμπειρία

-          Υπεύθυνη του Εργοθεραπευτικού κέντρου Με Αξία στο παιδί και την οικογένεια, στην Πάτρα από τον Σεπτέμβριο ’11 έως σήμερα. Θεραπείες σε παιδιά με αυτισμό, αισθητηριακές δυσκολίες, ΔΕΠ-Υ, μαθησιακές δυσκολίες, δυσπραξία,κ.α

-          Παράλληλη στήριξη σε αγόρι με σύνδρομο Aspeger στην Δ΄ Δημοτικού, στο δημοτικό σχολείο Ακταίου 1/10/13 έως 15/06/14

-          Παράλληλη στήριξη σε αγόρι με σύνδρομο Aspeger στην Γ΄ Δημοτικού, στο δημοτικό σχολείο Ακταίου 1/10/12 έως 15/06/13

-          Παράλληλη στήριξη σε 7άχρονου αγοριού με σύνδρομο Down στην Α’ δημοτικού στην περιοχή Αγυιά Πατρών. Από 11/2011 έως 06/2012.

-          Εργοθεραπεύτρια σε ιδιωτικό θεραπευτήριο στην Κάτω Αχαΐα και θεραπείες κατ’ οίκων σε παιδιά με αυτισμό, αναπτυξιακή ανωριμότητα, ΔΕΠ-Υ, αισθητηριακές δυσκοίες,κ.α . Από 1/10/10 έως και 30/12/12.

-          Εργοθεραπεύτρια σε ιδιωτικό κέντρο στην Πάτρα. Από 1/11/10 έως 15/1/12.

-          Παράλληλη στήριξη 7άχρονου αγοριού με Δ.Α.Δ(σύνδρομο Aspeger) στην Α’ δημοτικού στο Ακταίο ,Ρίου. Από 10/2010 έως 3/2011

-          ΕΛΕΠΑΠ Ιωαννίνων από 17-11-08 έως και 15-09-10. Δουλεύω με παιδιά ηλικίας ως 15 ετών, με αυτισμό , εγκεφαλική παράλυση, αναπτυξιακή   ανωριμότητα, ΔΕΠ-Υ κ.α (διατίθεται συστατική επιστολή)

-          Θεραπευτήριο ‘’Φυσικοθεραπεία παιδιού’’ Αύγουστο -Οκτώβριο του 2008.Θεραπείες σε παιδιά με εγκεφαλική παράλυση και σύνδρομο rett

-          Θεραπείες κατ’ οίκων σε άτομα με α.ε.ε (αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο) με στόχο την βελτίωση της λειτουργικότητας και ανεξαρτητοποίησης      στον τομέα δ.κ.ζ. (δραστηριότητες καθημερινής ζωής)

-          Εθελοντική εργασία στο Δ.ι.κ.ε.ψ.υ  Μάρτιο-Απρίλιο του 2008(κέντρο ημέρας για παιδιά με αυτισμό)

-          02-01-08 έως 31-03-08 πρακτική άσκηση στο Δαφνί: ατομικά προγράμματα και ομάδες συζήτησης/ έκφρασης συναισθημάτων.

-          01-10-07 έως 31-12-07 πρακτική άσκηση στο Ε.Ι.Α.Α(εθνικό ίδρυμα αποκατάστασης αναπήρων)

-          02-10-2006 έως 31-01-2007 Κλινική άσκηση στο Ε.Ι.Α.Α.

-          01-07-06 έως 15-07-06 Συνοδός  σε κατασκήνωση της ΠΟΣΚΑΜΕΑ. Συνόδευα ένα κοριτσάκι 13 ετών με σπαστική τετραπληγία.

-          01-03-06 έως 16-06-06 Κλινική άσκηση σε ειδικό σχολείο. Παιδιά με αναπτυξιακά προβλήματα, μαθησιακές δυσκολίες, νοητική υστέρηση,                      αυτισμό). Ατομικά και ομαδικά προγράμματα.


Μετεκπαιδεύσεις  aaaa

                    Syndromes and genetic disorders, Απρίλιος 2014
-          Ψυχοπαθολογία του βρέφους. Του παιδιού και του εφήβου. 2013-2014. Φορέας: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

-          Typical and Atypical Development Νοέμβριος 2013- Δεκέμβριος 2013

-          Concepts in Neuroanatomy .Νοέμβριο 2012- Μάιο 2013

-          Professional Certificate in Specific Learning Difficulties- Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες-Δυσλεξία (Σεπτέμβριο 2010-Ιούνιος 2011) Φορέας: Athenian college

-          Η Προοπτική της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, ( The Sensory Integration Perspective, Course 1) (15-21/3/11) Φορέας: Συν-Εργασία/ Θεραπευτική Παρέμβαση

-          Η Μέτρηση της Αισθητηριακής ολοκλήρωσης με κλινικές παρατηρήσεις(Measuring Sensory Integration with clinical observations, Course 2) (2-6/6/11)Φορέας: Συν-Εργασία/Θεραπευτική Παρέμβαση

-          Η παρέμβαση της αισθητηριακής ολοκλήρωσης(Sensory Integration Intervention, Course 3) (7-11/6/11)Φορέας: Συν-Εργασία/Θεραπευτική     Παρέμβαση

-          Εκπαίδευση- Επόπτευση Εργοθεραπευτών 2ο έτος στην παιδιατρική εργοθεραπεία  (40 ώρες) (10/10- 07-11) Φορέας: Προσέγγιση

-          Εκπαίδευση- Επόπτευση Εργοθεραπευτών 1ο έτος στην παιδιατρική εργοθεραπεία  (45 ώρες) (10/09- 07-10) Φορέας: Προσέγγιση



Σεμινάρια:

-         Όραση και προβλήματα μάθησης. 28-29/03/2015. Φορέας: Κιβωτός εξέλιξη

-         Διαταραχές ακουστικής επεξεργασίας. Διάγνωση-αντιμετώπιση ακουστική εκπαίδευση και νευροαναπτυξιακές διαταραχές. 7-8/02/2015. Φορέας: Επιτροπή ερευνών ΑΠΘ

-         Παράλληλη στήριξη σε παιδιά με διαταραχές αυτισμού. 28/01/2015. Φορέας: Ikid

-         Principles of normal movement and facilitation: An NDT treatment approach in pediatrics17/01/2015(0.90 CEU)

-         Ελλείμματα του αυτισμού και την επιλογή των κατάλληλων εκπαιδευτικών στόχων.25-26/10/2014. Φορέας: Μονορόδι

-         Introduction to neurodevelopmental treatment, 25/5/2014(0.5CEU)

-         Treatment issues in spina bifida and down syndrome, 28/04/14(0.15CEU)

-         Issues in rett syndrome, 23/01/14 (0.30CEU)

-         Normal and atypical development of the rid cage and its influence on respiration , phonation, and postural control, 29/12/13(0.40CEU)

-         Normal development as it relates to torticollis, 21/12/13(0.10CEU)

-         Σύνδρομο Down: Ψυχοκοινωνική ανάπτυξη και εκπαιδευτική παρέμβαση  (23/11/2013) Φορέας :Employ

-         Normal and atypical sensorimotor development Application to children with neuromotor disorders. 15/11/13(0.20CEU)

-         Η ανάμειξη θεραπευτικών προσεγγίσεων με έμφαση στην αισθητηριακή ολοκλήρωση και τη νευροεξελικτική αγωγή /bobath σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές.(6-7/07/13) Φορέας: Συν-Εργασία/Θεραπευτική Παρέμβαση

-         Speech and motor development.03/06/2013 (0.20CEU)

-         Perinatal pathology in neuromotor disorders 24/05/2013(0.70CEU)

-         Concepts in neuroanatomy in learning, memory, and recall. 20/05/2013(0.60CEU)

-         The Neuroanatomy of closed head and brain injury in children and adults. 12/5/2013(0.60CEU)

-         Εκπαίδευση στο αξιολογητικό εργαλείο ΠΡ-Η. (4/13) Φορέας :Προσέγγιση

-         The Neuroanatomy of learning disabilities.10/5/2013(0.80CEU)

-         Δυσγραφία- Δυσκολίες και αρχές παρέμβασης και αποκατάστασης.(2-3/2/13  )Φορέας: Προσέγγιση .

-         The Neuroanatomy of the Visual System. 01/12/2012(0.65CEU)

-         The Neuroanatomy of neuromotor and sensorimoton disorders. 07/11/2012(0.70CEU)

-         Autism and Apraxia Treadmill Protocol. 25/10/2012(0.20CEU)

-         6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εργοθεραπείας: Παιχνίδι για όλους. Η Δύναμη του Παιχνιδιού στην Καθημερινή Ζωή. 22-23/10/2011. Φορέας: Σύλλογος Ελλήνων Εργοθεραπευτών

-         Εκπαίδευση στην χορήγηση του αναπτυξιακού τεστ Miller τον Νοέμβριο ’11. Φορέας: Προσέγγιση

-         Θεραπευτική μέθοδος Wilbarger, Αισθητηριακή αμυντικότητα: Μια περιεκτική θεραπευτική προσέγγιση (3,5/12/10) Φορέας: Παιδιατρικό          Ινστιτούτο 

-         Therapeutic Listening  : Listening with the whole body(13,14/11/10) Φορέας:Παιδιατρικό Ινστιτούτο 

-         Εκπαίδευση ΑΘΗΝΑ Τεστ, 05,06-06-10

-         Επιμορφωτικό σεμινάριο για τον έλεγχο της σχολικής ετοιμότητας (09/05/10) Κρίθηκα εξουσιοδοτημένος συνεργάτης του Α τεστ. Φορέας: Α τεστ

-         Παιδιατρική λειτουργική οπτομετρία και κλινικές εφαρμογές (08/05/10) Φορέας: Προσέγγιση

-         Εκπαιδευτικό εργαστήριο με θέμα: Νάρθηκες. Θεωρία-εργαστήριο (20,21/03/10) Φορέας: Σύλλογος Ελλήνων Εργοθεραπευτών

-         Μαθησιακές δυσκολίες : Η σχολική και κοινωνική πραγματικότητα(7,8/11/09) Φορέας: Σύλλογος Γονέων Παιδιών με Δυσλεξία και Μαθησιακά          προβλήματα.

-         Εκπαιδευτικό εργαστήριο με θέμα: Ο αυτισμός και η εργοθεραπευτική παρέμβαση (19,20/09/09) Φορέας: Σύλλογος Ελλήνων Εργοθεραπευτών

-         Ημερίδα με θέμα: Επιστημονική και κοινωνική προσέγγιση του αυτισμού (9/05/09) Φορέας: ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ Πρέβεζας

-         Αυτισμός- βασικές αρχές δομημένης εκπαίδευσης(teacch) (24,25,26/04/09) Φορέας: Οργανισμός Προαγωγής της Υγείας Άγιος Λουκάς Κριμαίας

-         Εκπαιδευτικό Εργαστήριο με θέμα: Κλίμακα Εκτίμησης Κινητικότητας ‘’movement assessment battery for children-movement abc’’.(17/01.09)        Φορέας: Σύλλογος Ελλήνων Εργοθεραπευτών

-         Εργαστήριο με θέμα : Βασικές αρχές και τεχνικές της μεθόδου pnf.(1-02-2008)

-         4ο πανελλήνιο συνέδριο εργοθεραπείας (2-3/02/2008). Φορέας: Σύλλογος Ελλήνων Εργοθεραπευτών

-         Αποκατάσταση σε βλάβη εγκεφάλου και νωτιαίου μυελού. Ελάσσονες και μείζονες λειτουργικές επεμβασεις.2-3-4/11/2006. Φορέας: Ε.Ι.Α.Α.

-         Dands, balls and balance workshop (15/04/2006) thera-band academy

-         Πρόγραμμα πρώιμης αντιμετώπισης ψυχοσυναισθηματικών διαταραχών στην νηπιακή ηλικία με στόχο την προαγωγή της ψυχικής υγείας                (7/04/2005).Φορέας : Ψυχιατρική Κλινική Πανεπιστήμιου Αθηνών και Κέντρο Κοινοτικής Ψυχικής Υγιεινής- Υπηρεσία παιδιών και εφήβων                       Καισαριανής- Βύρωνα

-         Διαβήτης και νεφρός(28/02/04)



Share:

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Το κεντρο μας παρεχει τισ ακολουθεσ υπηρεσιεσ:

ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
Παρέχουμε έναν πλήρως εξοπλισμένο χώρο ετοιμο να προσφέρει στους μικρούς μας φίλους τα κατάλληλα ερεθίσματα για να μάθει, να αυτονομηθεί, να αποκτήσει αυτοπεποίθηση και να γίνει χαρούμενος.

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
Ελάτε να γνωρίζεται μια άλλη μορφή της λογοθεραπείας, γεμάτη παιχνίδι , χαρά και μάθηση ξεχνώντας τα τετράδια και το διάβασμα.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Ειναι δωρεαν γιατι όλοι πιστεύουμε οτι ειναι καλο να ξέρουμε. Είμαστε παντα δίπλα στον γονέα για να τον ενημερώσουμε με ειλικρίνεια και να αξιολογήσουμε το παιδί και το οικογενειακό περιβάλλον ώστε να προτείνουμε το κατάλληλο προγραμμά για την καθε στιγμή.

ΠΟΛΥΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ

ΠΟΛΥΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ
Μια αίθουσα γεμάτη μυστήριο για τους μικρούς μας φίλους. Την λατρεύουν ακομα και αν δυσκολεύονται με την επεξεργασία των αισθήσεων τους. Σε αυτήν μπορούν να μάθουν και να αναπτύξουν δεξιοτητες και οι πολυ μικροί μας φίλοι.

ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ

ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ
Ετσι όπως εμείς ξέρουμε. Με γνώμωνα να μάθει το παιδί και να παραμείνει μονο του στο τελος στο σχολικό πλαίσιο. Όχι αντικατάσταση του δασκάλου, όχι μόνιμη παραμονή .

ΚΑΤ΄ ΟΙΚΟΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑ

ΚΑΤ΄ ΟΙΚΟΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑ
Προσφέρουμε σε ειδικές περιπτώσεις γιατι το θεραπευτικό περιβάλλον δεν μπορει να μεταφερθεί εξολοκλήρου στο σπιτι. Παντα με σεβασμό στο παιδί και τις ανάγκες του

Ειδικό παιδαγωγικό

Ειδικό παιδαγωγικό
Είμαστε εκπαιδευμένοι για την αξιολογηση και παρέμβαση σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες ώστε να τους δώσουμε τα εφόδια για μια πιο χαρούμενη σχολική χρονια